این وب سایت با ارائه جزوه های دانشجویی برای دانشجویان به یادگیری بهتر مفاهیم کمک می کند.

محل لوگو

کسب درآمد از طریق تلگرام


داشتن شغلی پاره وقت با ساعات کار دلخواه اما درآمد خیره کننده!

این کار، راه اندازی کانال و فروش اجناس نیست

این کار، زیرمجموعه گیری نیست!

این کار، ذره ای نیاز به دانش زبان انگلیسی ندارد!

این کار، هیچ ارتباطی به هوش مالی ندارد!

این کار، نیازی به ریالی سرمایه اولیه ندارد خیالتون کاملا راحت!

خیالتون کاملا راحت باشه که این روش جواب میده و یک چیز جدیده و هیچ دروغی درکار نیست!

این روش نیازی به صرف زمان طولانی برای یادگیری نداره، در کمتر از یک روز شما می توانید آن را یاد بگیرید!

این فایل آموزشی روی موبایل به سادگی دانلود و اجرا میشه!

برای اینکار نیازی نیست حتما لپتاپ و کامپیوتر داشته باشید بلکه با گوشی هم میشه انجامش داد ولی بهتره کامپیوتر یا لپ تاپ هم باشه !

با این روش واقعا واقعا واقعا میشه درآمد کسب کرد به شرط اینکه هرچه زودتر شروع کنید!

درآمد شما به تومان و در ایران هست و هیچ ارتباطی با خارج کشور و سایتهای خارجی ندارید!

درآمد شما کاملا متعلق به خودتون هست و از هیچ کسی اون رو نمی گیرید بلکه مستقیم میاد تو حساب خودتون!

این کار با همه روشهایی که تاحالا برای کسب درآمد از اینترنت و تلگرام دیدید و خریدید فرق میکنه و واقعا کاربردی و عملیه!

روش این درآمد کاملا حلال و مطابق با قوانین شارع مقدس اسلام است و هیچ گونه کلاهبرداری، دروغ و سوء استفاده ای در کار نیست!

این آموزش روی تمامی دستگاه ها اعم از گوشی های آندروید و آیفون، لپتاپ، تبلت و کامپیوتر قابل اجراست و هیچ پسوردی ندارد!

این کار، خرید و فروش ارزهای دیجیتال و وب مانی نیست!

این کار برای شما و دیگران سود دارد یعنی پول درآوردن شما باعث ضرر رسیدن به کسی نمی شود!

این کار، آموزش مونا فشار و کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز نیست!

شما برای تهیه این آموزش می توانید از هر کارت بانکی که دارید استفاده کنید!

این کار هیچ سقف درآمدی نداره و درآمد شما مستقیما به حساب خودتون واریز میشه پس معطل دریافت پول تون نخواهید بود!

با هر نوع اینترنتی اعم از ADSL و اینترنت گوشی می توانید این کار را انجام دهید!

با توجه به آسانی این روش این امکان وجود دارد که شما از همان روز اول به درآمد برسید!

در این روش، شما تا هر زمانی که کار کنید پول دریافت می کنید اما نکته اینجاست که درآمد اینکار خیلی خیلی بیشتر از سایر کارهای جامعه است!

این کار، گوگل ادسنس نیست !

این روش، آینوتی نیست!

این کار، پیش بینی مسابقات و شرط بندی نیست!

این کار تکرار یک فرمول ساده است هر روز و هروز تکرارش کنید و پول پارو کنید!!!

 

 

*سوالات متداول* :

1.اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزششان را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب میکند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. بگذارید یک مثال بزنم. لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت میکند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با اینحال به کارهای تبلیغاتی هم میپردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی میکند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند.

 

2. این کارهایی که ازشون صحبت میکنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی ، سایت های هرمی ، بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ ) ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟


پاسخ: خیر هیچکدام از این ها نیست. این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیر قانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالیکه روشی هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید میتوانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.

3. آیا این کارها از لحاظ شرعی حلال هستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کارها صد در صد حلال هستند و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما میتوانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. بله درآمد شما از داخل ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز میشود...

 

4. شما میگید که با این روش میشه روزی 1/5 میلیون در روز درآورد اونم با یه ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار میچسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده میکنند این آموزش را خریداری میکنند و اکثر افراد فکر میکنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمیشود! در حالی که دارند بزرگترین فرصت زندگیشان را از دست میدهند! بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمیروند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک در جاهای دیگر کار میکنند. و پتانسیل کسب درآمدی این روش ها همچنان بالا و رویایی میماند.

 

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: تیم ما آموزشات را بصورت قدم به قدم و خیلی کامل خدمت شما ارائه داده است. اما همانطور که در بالا هم گفتیم فقط یک نکته‌ای را حتماً مدنظر داشته باشید...آن دسته از دوستانی که با فضای اینترنت آشنایی ندارند و حتی طرز کار کردن با ایمیل را هم نمیدانند (مخصوصاً بسیاری از خانم های خانه دار که معمولاً از این مسائل سر در نمیاورند!!) معمولاً نمیتوانند در کسب و کارهای اینترنتی موفق شوند بنابراین پیشنهاد میشود این پکیج را خریداری نکنند تا به مشکل نخورند. ولی آن دسته از دوستانی که آشناییشان با فضای اینترنت در حد عادی و متوسط میباشد به راحتی میتوانند از این پکیج و همچنین روش اصلیمان استفاده کنند و درآمد خیلی خوبی داشته باشند.

 

6. برای کسب درآمد در این زمینه ها حتماً باید سرمایه داشته باشیم؟

پاسخ: اگر بعد از خرید پکیج کلاً دیگر هیچ پولی ندارید پیشنهاد میکنیم پکیج را خریداری نکنید.(البته این موضوع برای تماااااااامی کارهای دنیا صدق میکند و اگر دیدید کسی جایی گفته با یک کاری میتوانید بدون هیچ سرمایه‌ای به درآمد برسید مطمئن باشید که آن فرد دروغگو و کلاهبردار است!). در این کار اگر به کلی هیچ پولی نداشته باشید درآمدتان خیلی کم خواهد بود و برای بدست آوردنش کار سخت تری هم خواهید داشت...بهتر است حداقل یک سی چهل هزار تومنی داشته باشید. (اگرم بیشتر داشته باشید که چه بهتر!). در یکی از فایل های PDF لینک 10 توضیح داده‌ایم که این پول به چه دردتان میخورد و باید کجا خرجش کنید...وقتیکه این پول را در جای درستش خرج میکنید سود خوبی به دست میاورید و درآمد خوبی خواهید داشت...باز هم تکرار میکنم که درآمد این کار کاملاً حلال و قانونی میباشد...

 

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو ب خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. با این روش های فوق العاده به این درآمدی که گفته شده میرسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون در صوتیکه واقعاً دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول رو از طریق این روش ها درمیارید و قرضتون رو میدید. پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر میبینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن یا اصلاً نهایتاً بیست-سی تومن بعنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش میرسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت بیست-سی تومن به فروش برساند؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. ما  این آموزش را با قیمت,50 هزار تومان قرار داده ایم .

 

برای اطلاعات بیشتر و سفارش به ایدی تلگرام زیر پیام دهید:

Ali_313_MA@

  انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 24

با استفاده از این کتاب به یادگیری بهتر مفاهیم درس های دانشگاه خود بپردازید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما